Yagmurben allahın izniyle bişey olmaz canım korkma
Ben riskli kanamalı bir gebelik geçirdiğim halde sinir krizi geçirmiştim çok saçma bişeyden ötürü krize girmiştim resmen ( boya, kaplama bişeyler yaptırıyorduk ) normalde hiç takılmam böyle şeylere ama sanırım gebelikten sonucu görünce delirmiştim. Baya baya kayıla katıla ağla ağla delirdim 😀 Neyse dr sormuştum çok üzülmüştüm bişey olacak yada ruhsal olarak etkilenecek diye
Bana dediki gebelik çok üzün bir süre insanlar neler neler yaşıyor bu süreçlerde
Hiçbişey olmaz dedi
Sen tabi birdaha yapma benim o son oldu birdaha yapmadım kendime işkence
Birdaha yapma ama şimdide yaptın diye kendini yıpratma