nur34_ Ozlemmisss bu erkekler niye boyle ya bizde arya mina olmasina karar verdik anlastik burda kalmis iki hafta arya olmasin degistir diyor
Ozlemmisss anapanda12 Alp yok ki onda 😄 benim ilk tercihim Alp tunaydı. Eşim tunaydı istemedi. Hastane çıkısı kapı süsü herşeyi Alp diye hazırladık şimdi eşim tunada olsun diyo 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Ozlemmisss nur34_ sevmiştir diyelim bari diğeri secenek çok kötü 😄😄 benimki asla durmuyor ya asla asla napcam bilmiyorum valla 😄 bende 17 haftadan beri kuduruk diyorum 😄
nur34_ Ozlemmisss benimde oyle benim tarafimda cocuklar genellikle hiperaktf oluyorlar ki bnde oyleymism korkuyrm sahsen 😅
Ozlemmisss nur34_ Ben çok sakinmişim ya annem yerdin içerdim yatardın diyor hala öyleyimdir 😄😄 inşallah alpişko da öyle olurr 😄
nur34_ Ozlemmisss inşallah cnm saglikli olsunlarda sessize bnde sesszmism ama kizimin sessiz olmasini hic istemiyorum anabhsv sadece asiri asiri hareketliymsm
Ozlemmisss nur34_ Bişey diyim mi. Bi yegenim var kız 5yasına girdi hem hareketli hem inanılmaz konuşkan asla susmuyor 1 yasında Bi başladı konuşmaya susturamıyoruz 😄😄 inşallah kızın yegenime benzer ne demek istediğimi anlarsın 😄😄