uzlet whitechocalete ya inşallah gebelik belirtileridir canım yaa sen kaçıncı gündesin peki benim 5 6 yumurtlama 7si çatlama. Çatlamsdan itibaren saymak lazım
whitechocalete uzlet canım ben test ile takip etmiyorum o yüzden bilmiyorum akıntı geldiği gün yumurtladığımı anlıyorum sadece
uzlet whitechocalete akıntı ne zaman geldi peki belirtileri biliyorsan bence de teste gerek yok canım bitince bende almicam artık çoklu 35 adet almıştım ben
whitechocalete uzlet yumurtlama 6 Nisan canım akıntı o gün geldi değerlendirdik beklemedeyim 5 gün kaldı ama hic belirti yok gibii ya
hellopeaple D12ekim benimde 18 nisan bugün regl olacakmışım gibi ağrı başladı ama ne koyu bi leke ne başka bişey görmedim, bide uzayan akıntı gördüm gebelik midir acaba
D12ekim hellopeaple açıkcası şöyle söyliyeyim gecen ay benimde öyle akıntılarım vardı hem epey sürdü kesim hamileyim dedim hatta gecikmemde oldu sonra adet oldum ben akıntıyada güvenmiyorum artık kendi haline bıracağım bu ayda olmazsa hakkımız hayırlısı olsun inşallah
uzlet whitechocalete ya hiç belirti olmayabiliyor canım ümidimizi kesmeyelim takma dicem takmamak elde değil bende güya akışına bırakacaktım bu ay ama olmuyor 🤦🏻♀️
hellopeaple whitechocalete bu ay sürekli uzayan akıntı gördüm reglime 5 gün var hala görüyorum anlamadım bende 🤔
Mucizeolsuun Bende geçen ay 19 da oldum bu ay on beş veya 16 olmam lazım bakalım merakla bekliyorum 🥲Allah yardımcımız olsun 🫶🏻
Mavilisa whitechocalete benimde bat 18, sadece göğüs ağrım var, adetten 10 gün önce göğüs ağrısı olur mu? Benimde kafalar karışık 😄 bugün kargodan erken gebelik testim gelecek, çok heyecanliyim, erken ama bakmak istiyorum, dua edin🤲
Mavilisa whitechocalete maalesef tertemiz tek cizgi çıktı 🙄 adete 4 günüm var sanmam pozitife dönsün.
whitechocalete Mavilisa üzülme canım demek ki daha hayırlı bir zaman değilmiş hem belli olmaz sonradan pozitife dönenler De var ne zamandır deniyorsunuz?
Mavilisa whitechocalete öyle tabi hayırlısı zamanda olsun insallah. 6 aydır falan, daha oncelerden de ara ara yaptık, sonra ara verdik.
Mavilisa whitechocalete arkadaşıminda başına kimyasal gebelik geldi, ilk sevinip sonra uzulmustuk. Bir kaç ay sonra rüyamda gördüm arkadaşımı, test yapıyorduk pozitifti. Bana geldiği birgun zorla test yaptırmıştır evde Bi baktık pozitif 😍 hersey nasip valla😊🧿
Mavilisa whitechocalete çok geçmiş olsun, inşallah en kısa zamanda sizinde hayırlı haberlerini alırız 🥰