arbustoo canım hemşireyim gebelikte salgı artar vajene salgın olabilir idrar Yolu enf. Olabilir akıntın artmış olabilir gebelikte idrar kaçırma olabilir amniyotik sıvı kesenin içindedir kese Allah korusun patlayacak ki amniyotik sıvı gelecek bu da 3-4 damla bir sıvı degil bayagı çok bir sıvı farketmemen imkansız ayrıcı amniyotik sıvının gelmiş demek Doğumun başlaması demek her neyse ben bile hemşire olmama rağmen tedirgin ve pimpirikliyim o yüzden yardımcı olmaya çalıştım kısacası normal