Sezeryan doğum yapmış biri olarak söylüyorum (ki tamamen zorunluluktan ,36 da oldum) ahh dedim keske normal olsaydıı , bu nasıl bi acı . Kesinlikle normal anlık, sonrası rahat. Simdi 2. Ye hamileyim, resmen doğum rüyalarıma giriyor, sezeryan benim travmam, aklı olan zorunlu kalmadıkca yani isteğe bağlı sezeryan olmasın, tabi acı eşiyle alakalı belki başkaları bu kadar zor atlatmamıstır, bu benim nacizane tavsiyem