Hayırlı akşamlar kızlar mayısta oğlum 3yasına gırcek Bn 15haftalık hamıleyım çok hareketlı 5dk yerınde durmuo ne yapabılırım tv tablet fazla izletmiyorum herseyı anlıyor konusmasıda ortalarda yaşıt kuzenlerı var onlarda erkek hıc bı araya gelemıyoruz hıc durmuolar nereye gıtsem dıken üstündeyim oturduğu yok ne zaman geçer🥹