Tormenta0741 Tecrübeli anneler son adet tarihim mart 5 bugün kan testi verdim çıkan sonuç bu ve şiddetli bir şekilde baş ağrım var nedendir sizce bana yardım edebilir misiniz?
eylulmihrasmom Tormenta0741 adetin ilk gününe göre uygulamaya yazıp hesaplayabilirsiniz hayırlı olsun
Tormenta0741 Anladım çok teşekkür ederim bu baş ağrısı için ne dersiniz şuan resmen beynim zonkluyor :(
BE2701_- Tormenta0741 ilk zamanlar baş ağrısı çok oluyor benimde öyle oluyordu parol içebilirsiniz doktorunuza danişıp.