Sademiir kötü bir şey olsa doktor yönlendirmez büyük ihtimalle kürtaj olacaksınız eğer devlete gidiyorsanız ki burdan anlaşılıyorki araştırmaya gidiyorsunuz radyolojı doktoru detaylıca bebeğe haftasına suyuna boyuna kalp atışına bakacak eğer kalp atışı yoksa zaten sana söyleyecektir bende öyle oldu kürtajdan sonra bebeği patolojiye yoluyorlar bir sorun varmı yok mu oda 15 gün içinde çıkıyor sonuç kan ilacı verecektir size 2 ay sonra da hiç korunmayın çalışmaya başlayın ama gebe olduğunuzu oğrenır öğrenmez iyi bir kuruma gidin belki iğne başlatırlar (kendımi örnek verdim ben bu yoldan geçtim ) senin nasıl olur bilmiyorum hayırlısı olsun sakın kırılma sadece anlattım