Bende bugün çok aşağıda hissettim dediğiniz gibi kasıklarında altında iki gündür ben çok tempolu ve yorgundum hareketlerinde çok azaldı iki gündür az olan hareketleride kuvvetsiz gibi (annelik eşittir endişe sanırım 🙁)uzun bir süre ayaklarımı yukarı kaldırıp dinlendim neden olur böyle acaba 24 haftalığız bizde bir sıkıntı yoktur inşallah