irem_nur1921 Kızlarr selamm hamile olupp dac boyatan var mı bende boyatmayi düşünüyorum da bi sormk istedim kac kişi boyattı aceba hamilelik döneminde
Minis122 irem_nur1921 yarin domtoruma soracagim beyazlarim. Sardi tum kafami. Sormadanda boyatmak istemedim
3Tospikannesi irem_nur1921 Bizim gelin 3.aydan itibaren boyadı 😁 ben 18+5 oldum hala cesaret edemiyorum boyamı da aldım bekliyorum hala 😂
1anne2bebek__ irem_nur1921 19. Haftamda boyadım. Balkon kapısını açtık ağzıma 2 tane maske taktım. Ablam komple hemencecik boyadı. Yıkarken de kafamı aşağı doğru yıkadım iyice akıttım ağzıma girmesin diye sonra duş aldım. Yine aldım boya 32. Haftaya gireceğim 37-38 de boyamayı düşünüyorum 🤗
Esores Doktorum 4.aydan sonra boyatabilirsin dedi 4.aya girer girmez daha o gün boyadım ama bitkisel olması şart dedi bitkisel boyayla boyadım yani ama doğuma kadar daha boyamam belki son aylara doğru 1 kez daha