anneoluyorm_ Kızlar öncelikle özür dilerim🥹 gebelikte vajinal mantar olan var mı İnternet de baktığım kadarıyla galiba vajinal mantar oldum 🤦♀️ yarına randevu aldım çok berbat bişey. Muyanesi alttan mı oluyor uzun sürer mi ?
Muhibbi anneoluyorm_ bende atlattim. Doktor travazol vermisti o ise yaramadi. Fitil kullandim direk gecti. Kendi doktorum travazolu onermiyorum demisti. Baska doktor yazmisti zaten. Ama fitil ilk gun azaltti ikinci gun nerdeyse bitirdi. Bende tam bitsin diye hepsini kullandim.bu arada doktor alttan muayene falan yapmadi. Sikayetlerimi anlattım sadece. Cok gecmis olsn
Sedoscum anneoluyorm_ kanda da baka biliyorlar bende de var doktor alttan muayeneye gerek yok kanda da çıkıyor demişti her doktor aynı mı biliyorum ben her ay kan verdiğimde doktor soruyor zaten
Evlatkokusu Hiç mantar olmadım ama bir kere vajinal enfeksiyon geçirdim bir önceki gebeliğimde. ama biliyorum. Uzun sürmez alttan muayene esnasında vajinal akıntından sürünür alıyor dr. Acılı bir işlem değil geçmiş olsun
babyasyanil Büyük ihtimalle travazol krem verecek aşırı rahatlatıyor. Bol bol su için geçmiş olsun ❤️