Gebelikte hiç bir kanama leke normal karşılanmaz ama kahverengi yine iyi kırmızı pembeden kadın doğuma gidip muayene olmanız lazım belki lekelenme kanamaya dönüşebilir daha sonra benim öyle oldu düşük tehlikenız olabilir gidemiyorsanız bol bol su içip uzanmamız lazım