Ltfiyerkc Herkese merhaba Bende anne oldum elhamdulillah 💙 Çok güzel geçen hamilelik sürecim vardı hiç bulantı kusma yaşamadım .hep hareket halinde ve gezen biriydim 😅 39+1 de gece saat 3 de suyum geldi .ben ilk önce çiş sandım eyvah dedim altıma yaptım kocam görmesin 😅😅 yatağa baktım kupkuru . Anladım ki su hastaneyi aradım gelin dedi .duşumu aldım hazırlandım saat 4 ü geçiyor sancım filan yok gittik hastaneye ebe baktı açıklık 1 cm dedi nts ye bağladılar ben gayet iyiydim daha sonra başladı sancılarım öğlen 11 e kadar 4 cm oldu ve hoca suni verecez dedi kendi sancımın açmadığını söylediler suni destekleyelim dediler . Ve suni başladı gerçekten kendi sancım çok güzeldi rabbimin verdiği sancı sonuçta.sürekli açılçklık kontrolü yapıldı ve pilates topuyla hareketler yaptım squat yaptım ve sancı geldiğinde çömeldim karşıladım sonunda dopumhanede soluğu aldım saat 16 da göğsüme yavrumu koydular.klişe ama o gelince bütün sancılar unuttum elhamdulillah rabbim isteyen herkese versin ve hayırlı doğumlar yaşatsın 💙
Gul_hamad Ltfiyerkc tebrikler,Allah anali babali buyutmeyi nasip etsin insallahm gercekten suni sanci normal sancidan daha mi fazla? Dayanilir mi?
Yasmnnn Hayırlı olsun rabbim bebegini bekleyen herkese kolaayca doğum nasip etsin :) Rabbim size bağışlasın evladınızı🙏❤️
Ltfiyerkc Gul_hamad amçn cümleyle inşallah. Yani Allah ın verdiği sancı çok daha güzel ama suni sancı daha kötü ama dayanıyorsun rabbim r yolunu veriyor 💕
mhtp18 Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün 🙏 Rabbim bize de nasip etsin inşallah 😊 kacıncı haftanızdı acaba