Efsa_1 Adapte34 ay ne güzel istifrasız bulantısız geçmiş hamileliğiniz şanslısınız 😅 sağlıklı olsun minik az kalmış cinsiyetine 😇
Adapte34 Efsa_1 amin Allah razı olsun 🫶 kızımda çok kötüydüm allahım 5 ay kafamı kaldıramadım bu elhamdüllillah çok güzel geçiyo
Efsa_1 Adapte34 her hamilelik farklı oluyormuş sanırım 😇 benim ilk gebeliğim sabahları istifram çok oluyordu her sabah olmuyordu ama genelinde oluyordu şu an 1 haftadır yok istifram düzeliyor sanırım artık geçiyor😅
esiaks Adapte34 ilk 5 ay tatlı yemedim. Ayran ve turşu favorimde. Şimdide tatlıya abanmış durumdayım 😂 37+2