SENAYAZICI özele gidin sırf cinsiyet için yani farkli bir doktora.. görene kadar bakıp inceliyorlar ben öyle yaptım ve öğrendim yoksa bende öğrenemezdim.. özelde 13 haftalıkken öğrendim 14 de kesinleşti yine ozelde.. 15 de de devlette sorunca gibi dedi falan . Yani bazi Doktorlar söylemiyor görseler bile ki zaten kemik yapısından falan biliyorlar..