Merhabalar herkese ☺️11+1 haftalık hamileyim 10+6 da kontrole gittiğimde plasenta etrafında kanama alanı gördü doktorum bir kere kanama olmuş ama durmuş iki tane daha kanama alanların var dedi bende de hiç vajinal kanama olmadı şuana kadar , pruton iğne vuruldum birde progestan kullaniyorum ama ara ara karnıma sancilar giriyor belim ağrıyor dolayısıyla korkuyorum düşük olacak diye , düşük olursa vajinal kanamayla kendisi gösterir mi benim gibi olup sonradan düzelen varmı ?