Esenturgay Gebelikte 7. Aydayım çok rahatsızım sütyen konusunda öneride bulunur musunuz iri göğüslerim var
[silindi] Esenturgay bende de aşırı büyüdü elbiselerden fışkırıyordu. Dün toparlayıcı sütyen aldım çokta memnunun öyle rahatki
1minigin_annesii Esenturgay süngerli emzirme atleti var adını bilmiyorum ama onları kullanabilirsiniz benim göğsüm neredeyse yoktu simdi biraz büyüdü ve sutyen acı veriyor giyince ama o tarz atlet giyince rahat ettim atletin önünde sünger var umarım anlatabildim 😅
[silindi] Esenturgay pentiden aldım balensiz çok rahat göğüs ucunu belli ediyor ama göğüs pedi kullanıyorum hiç üstümde yok gibi
Mucizebebekelif1 Ben yarım atlet kullanıyorum valla kötü göstermiyor önünde ince süngeri var isterseniz çıkartabiliyorsunuz ben ondan kullanıyorum gayet rahat