Bizim ilk çocuğumuz kız ikinci erkek olacak inşallah. Erkek bebek çok yabancı bize, kızımız sakindi gaz problemi yoktu, yenidoğan sünneti yaptırmayı düşünüyoruz, ama gaz açısından sorun olur mu yoksa sünnet olması daha mı iyi bilemiyoruz. Fıtık olursa diye korkuyoruz ama neden fıtık olur bilmiyoruz 🤷🏼♀️ Yenidoğanda acı hissi gelişmediği için canı acımaz çabuk iyileşir diye düşünüyoruz ama bu konuda tecrübesi olan kimseyi tanımıyorum. Yardımcı olabilir misiniz?