Kızlar çok bunaldım daraldım ağrılarım arttı ama sancı düzenli bir şekilde hiç gelmiyor açılma desen yok 38. Haftadayız yürüme gibi bi şansım pek olmuyor bizim buralar tekin yerler değil eşimde geç geliyor önerceğiniz sancım olsun ya da açılmam olsun diye bişeyler varmı ?