Nurr_22_22 GULSE23 normal kutuda nasıl gelid öyle duruyor kapağı üstte kuruma yapmadı hatta 2 kutuyu sipariş ettim o da aynı ıslak
esnyz14 -_Esra_- Uzun süre beklerse kuruduğunu söylüyorlar o açıdan ters koyun diyorlar, ne kadar doğrudur bilmiyorum ama yine de ters koydum ben
GULSE23 -_Esra_- ciddi olmasam neden post açayım. Düz koyunca Uzun süre kalınca kuruma oluyormus diye duydum
-_Esra_- esnyz14 Ters koyunca ne olacak ki yavrum aynı hesap kapağındaki jelatini açılmadıgında son kullanma tarihine kadar bekliyor.
esnyz14 -_Esra_- Bende bunu çok sorguladım hatta dizerken bir sırasını düz bir sırasını ters dizdim. Bebiş doğunca anlayacağız bakalım doğru mu yanlış mı🤷🏻♀️😂😂
-_Esra_- GULSE23 canım ağzında jelatini var ya içine hava girmeyince nasıl kurusun ki ters veya düz ne fark eder
GULSE23 -_Esra_- dediğim gibi denk geldiğim birkaç kişi öyle koymuştu bende sormak istedim bakalım artık