Edaannuur Kızlar 2 gündür sol kasığımda bir ayrı var böyle sancı gibi ara ara geliyor gidiyor. Ama bugün arttı yani arttı derken sürekli ağrı var sizce neden ? 16+3
Edaannuur Ilyda00 yaa bir kaç gün önce belim çok ağırıyordu şimdi de sol kasık yani iğne batması gibi geçmiş olsun size de
Ilyda00 Edaannuur sağol canim sana da geçmiş olsun. Ben 23haftaligim suan ara ara uzun süredir yaşıyorum diken gibi batıyor. Hele hapsurup öksürürken. Doktorum rahimden demişti. Sende bol bol dinlen, ılık duş da iyi geliyor 😍
Kbrdnameler Ben 27 haftalık hamileyim dediğiniz gibi 2 haftadır kasığım ağrıyor dün yalancı sancı gibi bişey yaşadım bugün farkettim ki sol yumurtalığım bariz şiş hiç sordunuz mu olabilir mi acaba harıl harıl araştırıyorum şuan normal mi diye
Adapte34 Edaannuur hatta bugün çok aşırı ağrıdı aniden kalktım ama sadece sağ tarafta hissettim ağrıyı