senoski 25.haftadayım ve her ay 2 kilo alıyorum maalesef. Sadece bebeğin kilo alması için nasıl besleniyorsunuz? Bi arkadaşım ayda sadece 500 gram aldığını, 400 gramı bebekte olduğunu söylemişti mesela. Nasıl oluyor böyle?
5melekannesi senoski Valla canım ne yediysem yaramadı hep kendim aldım 2900 doğdu diğer çocuklarımda da bol bol yeşillik kuruyemiş muz yedim 3 küsür doğdular değişiyo yani ama sen yine saydıklarımı yemeyi dene
Balbebek012 senoski 22 haftayı geçtik 5 kg almışım ilk hamileliği m’de normal de 13 kg almıştım ama ben hiç zorlamadım kendimi canım ne istediyse yedim kendimden esirgemedim. Eğer siz kendiniz kilo almak istemiyorsanız akşam 8 den sonra yemeyin hamur işi makarna pilav tüketmeyin abur cubur yemeyin bence bir ay da böyle deneyin
-_Esra_- Tamamen bünyeden Kaan Kocatepe dinleyin tavsiye ederim anne karnındaki bebeğe yemek yiyerek kilo aldırılsa ben yapardım 9 ayda yediklerimi hiç bir zaman yemedim. Sonuç 2500 gram Sağlık sorunum da olmamasına rağmen tamamen genetik.
senoski Anneadayi23 3 öğün yiyorum ve ekmek tüketmiyorum. Nadiren varsa az makarna pilav ama normalde de bünyem kilo almaya çok müsait.
Anneadayi23 senoski bence hareketlerinizi arttırın yürüyüşü çok öneriyorlar. Bebeğiniz sizden alacak zaten ihtiyacını
Nur_1411 senoski kilo almayan gebe yoktur her türlü kilo alınır çünkü bi tek bebek değil bizimde bünyemiz değişiyor kan artıyor rahim büyüyor bebeğin plesantası büyüyor bebeğin suyu vs derken zaten etti sana 2.5 3 kilo kilo almadım diyenlerin öyle söylemek işine geliyor ne yazıkki 🙂🙂. Bende siz gibi kilo alıyorum ama şuanlık durdu 3 öğün olarak değilde 6-8 öğün şeklinde azar azar yemenizi tavsiye ederim. Doktorlarında tavsiyesi budur gebelikte 3 ana öğün değil 6-8 öğün şeklinde beslenilmesi. O zaman hem acıkmıyorsun hemde vücut daha dirençli oluyor. Mutlaka yürüyüş ve evde zorlamayacak şekilde egzersiz yapın ancak buna rağmen kilo alıyorsanız zaten genetik ve beden yapısıyla ilgilidir ☺️☺️