Kızlar sağlık ocağında tam kan sayımı yapıldı, Neu% , neu# , mcv, mch, hgb, lym% , hct, eos% , baso% ve baso# de düşüklükler ve yükseklikler mevcut. Lakin sonucu göstermek için randevum cuma günü (yoğunluk sebebiyle.) ne anlama geldiğini Google emmiye sordum ama hepsi için neredeyse aynı şey yazıyor. 3 5 tanesi beyaz kan düşüklüğü diyor atıyorum ama bazı beyaz kan hücrelerinde yüksek gözüküyor. Ne bu anlamlar # ve% farkı ne?