Annem3838 6+2yim kahverengimsi çamurumsu leke geldi çok gelmedi ama ara ara geldi yaklaşık 1 2 gün sürdü sizlerde de oldumu bilginiz varmi korkulacak birsey mi acaba ?
Hizligonzales Annem3838 yerlesme knamasi da olabilir ama doktora gitmende fayda var hamilelikte kanama ne olursa olsun ihmal edilmemeli
Elitopatra25 Annem3838 panik yapma ama kadın doğuma da gozuk çünkü bende bu haftada leke yaşadım aynı senim gibi çamur kahve arada pembe de az az geliyodu düşük tehlikesi demişti progestan başlattı 6.haftamda hala kullanıyorum 11+1oldum
Meralaslann1 Annem3838 aynası o haftalarda bendede oldu pıhtı şeklindeydi kahverengimsi hiçbir sıkıntı olmadı sen yinede doktoruna danış ama yerleşme lekeside olabiliyor
myangelson Annem3838 doktora gitmende fayda var hiçbir sıkıntı yoksa bile tedbiren düşük önleyici ilaçlara başlıyorlar bende de öyle olmuştu tedbir amaçlı başladık
Annem3838 1 hafta sonra randevum var lekenin gelmesi bitti o zamana kadar beklesem bir sorun olurmu acaba