RabiaAte Mrv68 12. Hafta 14. Hafta arası yüzde 90 azalıyor ve bitiyor başlarında bende çektim geçecek sabredin 😍
kardeleng Mrv68 yaşayan bilir tabi canım inşallah geçici olur benim ilk dönem değil ama son aya girmek üzereyim şimdi başladı kusma şeklinde değil çok şükür ama sürekli bir mide bulantısı hele bir de yemeği kaçırırsam felaket.Allah yardımcımız olsun inşallah sakin bebişlerimiz olsun da çektiğimiz sıkıntı bunlarla kalsın.❤️
eliffylmz Mrv68 beyaz peynir yemeyi dene içini bastırır sodayı içmende iyi günde 2 3 tane içebiliriz bence bulantıya iyi geliyor eğer çok kötüysen doktorundan ilaç istemelisin sağlıklı beslenmemiz lazım :) sabah erken uyanıp bişeyler yemeye çalış kendini de üzme normal şeyler yaşıyorsun 3. Aydan sonra azalır inşallah..
Ozlemsvr Mrv68 Canım inşallah 3 ay sürer. Şimdi böyle olması normal. Ben tavuk yiyemedim, vernel yüzünden kusuyodum . Kendi yaptığım yemeği yiyemiyordum. Çok normal bunlar, biraz sabrediceksin😊
Mrv68 eliffylmz peynir zaten az az yiye biliyorum sadece, ilaç verdi fakat ilk zamanlar faydası var gibiydi simdi ondanda hayır yok 😑
Esra7261 Mrv68 eşim zorladı ki güneşli hava dışarı çıkalım Hava alalım diye ben anca ağladım. Onu kovdum evden. Bu mide sıkıntısından dışarı çıkacak hal mi var. Allah hepimizin yardımcısı olsun. İştahla yemek yemeyi özledim.
Mrv68 Esra7261 vallahi bende lıkır lıkır su içmeyi yediğimden zevk almayı o kadar arzuluyorum ki, gezmeyi cok severim eşimden beni kırmamak için çıkarırdı sevmezdi yani. Bu halimi görünce çıkarim diyor iyi gelir diyor ama yok halim yok 🤦