Cansukrl ilk zamanlar pamukla denedim sonra uni baby kullandım kokusu berbat resmen petrol gibi kokuyor. Sleepy aldım kokusu normal ama kalitesi çok iyi geldi uni baby ye göre. Islaklığı yumuşaklığı çok güzel. Pamukla uğraşmak zor geliyor bir süre sonra çünkü sürekli ıslatmak gerekiyor, ıslak mendili çiş yaptığı zaman kullanıyorum kaka yaptığında lavaboda yıkıyorum direk. En rahatı yıkamak oluyor sürekli ıslak mendil kullanmakta iyi değil.