[silindi] Anneler aranızsa a 101 e bu hafta gelen küveti alan kullanan memnun kalan var mı burada daha kalmış fiyatı da 3 lü set yaptığımda 140 a geliyor çok uygun geldi. Katlanır küvetleri çok tavsiye etmiyorlar o yüzden bu tarz bakıyorum bende
Ada022 [silindi] bende gördüm A101 de ama almadım benim kuzenim arkadaşım katlanabilir aldı banada tavsiye ettiler bence katlanabilir kullanmayla alakalı bende katlanabilir alıcam yer tasarrufu açısından mükemmel bence
beyzacmvrc [silindi] kaçırma bence al katlanirlar pahalı tamam yer kaplamiyo ama bazıları aniden kapaniyo her yer su oluyo falan diyo Bende a101 dekinden aldım ama ordan almadım aynısı hemen hemen 200 kusure falan almıştım set halinde bide indirimdeydi güya. Sonra pişman oldm a101 e geleni gorunce Bence kaçırma deseni falan da tatlı 😊
Liliales [silindi] ben aldım ama daha kullanmadım ya zaten çok büyük değil kovasını maşrapasını içine koyunca çok da yer kaplamıyor banyonun bir köşesinde durabilir ya da bir dolabın üstünde filan
TugSozTan Ben aldım küvetten set olarak. Aynısı trendyolda 750 Amazon’da 300 küsüre geliyordu. Daha kullanmak nasip olmadı ama iş görür maksat içi su dolsun yani 😂
[silindi] TugSozTan bence de bende bi file alırım ekstradan kullanırım diye düşündüm zaten kaç yaşına kdar kullanıcaklar ki
[silindi] 19-85smya aynısı bugün şoka da gelmişti hiç kullanmadım ama banyo için sadece galiba diğer odalar altına bi leğen koyduğun sürece kullanılabilir bence çol uzun vadeli de durmuyor küvetler daha uzun kullanılabilir
[silindi] beyzacmvrc katlanırları hiç önermiyorlar çabuk yıpranma vs oluyor diye bide akıtması çok oluyormuş katlamadan öncede iyice kurutmak gerekliymiş içerisinde nemden kaynaklı rutubet tarzı şeyler olabiliyormuş o yüzden bende bunu tercih edeceğim hem çok uygun hemde ilerleyen zaman da yazın sıcağında çocuk rahatça girer içerisine oyuncaklarını atarım oynar diye düşündüm katlama olsa böyle şansı zor kendi zaten kapatır yanlışlıkla biraz ince detay düşündüm ama bu gelmeid değil valla aklıma 😁
beyzacmvrc [silindi] evet mantıklı bence de 😊 benim aldığım da aynısı banyjem in ki sadece küveti büyük heralde biraz daha ben filesini de deniz temalı aldım aynı küvet gibi çok tatlı oldu ☺️
TugSozTan [silindi] bizde file alacaktık gebe okulunda gerek olmadığını aksine yıkarken o file bebeğin ısı alışverişini etkiler dediler o yüzden almadık
YaseminBatrk [silindi] a101 den almadım ama 6 sene önce ebebekten aldım iki çocuğumu büyüttüm şimdi üçüncü bebegim de büyüyeceğim nasispe. Yer kaplaması sıkıntı ise almayın benim hep banyoda dusakabinde durdu çünkü hala çocuklarım içinde oyun oynar mis gibi.kovamiz kırılmıştı şimdi a101 e gelen kovayı aldım çok tatlı.
[silindi] YaseminBatrk YaseminBatrk bende oyun oynamasınu düşündüm yazın sıcakta felan içine oyuncaklarını atıp balkonda felan oynayabilir diye düşündüm yer konusunda da zaten dolap alacağım yıkayıp iyice kuruladıktan sonra atarım üst tarafa diye düşünüyorum ya da en kötü kilerim var orada durur yani sığar bi şekilde 😁