Drydrms92 Herşey Allah’tan teslimiyetimiz O’na. Benim gece uyurken suyum nişanım gelmiş bi an uyandım ıslaklıkla. Gece 2:30 hastaneye gittim. 3 cm açıklık vardı. Sabah doktorum geldi saat 8 de. 4 cm dedi. Arkadaşıma söyledim ve suya koydu. Arkadaşımın dediğine göre çok çabuk açılmış. Sabah 9:30 da ağrı yavaştan geldi. Benim kendi sancım sık ama kısa sürdüğü ve suyum da gece geldiği için suni sancı ile desteklediler.11:30 da verdiler yavaştan. 1 saat suni sancı aldım sonra doğumhaneye gittim. 12:50 doğum yaptım. Ben inanıyorum Meryem ana otuna. Bu hamilelikte de aldım arkadaşıma vereceğim. İnşallah yine faydasını görürüm. İnşallah herkes bir avazda anlamadan fırt diye doğursun😁