ayse122 4 gün yattım sancı çıkmıyordu nstde. Açıklık ilerlemedi imza verip taburcu oldum. Aradan 15 gün geçti. Geçtiğimiz çarşamba perşembe ufak ufak sancım oldu ama geçti. Cuma günü uyanınca başladı akşama kadar şiddetlendi, hastaneye geldim. İlk başta nst de sancı çıkıyordu ama açıklık aynı. Hastanede yatıyorum şu an sancı çıkmıyordu açıklık aynı kaldı takip derken, idrarda protein kaçağı çıktı. Önceden de kaybım var o yüzden korktum beni sezeryana alın dedim en azından 37 yi görelim dediler perşembe 37 olcam ne olcak ne bitcek bilmiyorum. Bugün akşam üstü nst de bikaç defa 40 ı gördü sancı şu an sancı kesici serum takıldı oturuyom öyle. Ben sancı gelsin açıklık ilerlesin bi an önce doğurıyum diye dua ediyordum bunlar sancı çıkınca serum taktı dursun diye 🤣 çok karışık oldu kusura bakma😅