Busraterim Doğuma son bi kaç gün kaldı ama resmen ne bi sancı ne bi ağrı hiç bişey yok. Yürüyüş,ananas,hurma,çömelme neler yaptım ama hiç bişey yok resmen. Sizler ne durumdasınız ya da neler yapıyosunuz kızlar
psikologhb Busraterim Bende her şeyi denedim ama gelmedi günü doldu geçti bile. Doktor salı günü suni sancı vermek istedi ama bebiş çok kilo aldı bende son haftalarda çok yoruldum hiç enerjim kalmadı o yüzden suni sancı istemedim sezaryen olacağım nasipse 🤷🏻♀️🌸
1Cansu1 Busraterim aynı şekilde 8 gün var son herşeyi yapıyorum ama ok sancı gelmiyor normal doğumu çok istiyordum yapamayacağım diye korkuyorum sezeryan olmak istemiyorum
Busraterim psikologhb hayırlısı olsun sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın inşallah ☺️ bizde de öyle bi durum olabilir kontrole gidince söyleyecek doktorum galiba ☺️
psikologhb Busraterim Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤗 gerçekten son haftalar çok zor geçiyor 🤷🏻♀️
Busraterim psikologhb amin hepimizin inşallah 🙏🏻 😊 ay evet insan sabırsızlanıyor bir de çok değişik 😅
Busraterim 1Cansu1 ya bende hep normal olsun kendi sancılarımla gelsin istedim ama artık doktor ne derse ona yönelcem sanırım sezeryan derse sezeryan, suni sancıdan da sezeryanden de çekiniyorum bende sizin gibi ama artık hayırlısı neyse hepimiz için o olsun durumundayım ☺️
1Cansu1 Busraterim bende yarın gideceğim yarın için çağırdı doktorum bakalım ne diyecek suni sancı diyebilir korkuyorum ama normal doğum için katlanırım mecbur