Domol fırın temizleyicisi ile fırını temizledim. İyice sulu bezle defalarca duruladım. Sonra yüksek ayar açayım dedim iyice içinde kalan ölsün..(ilk defa domolla yapıyorum yanlış mı yaptım inanın bilmiyorum) Sonra sıcakken kapağını açınca birden gözüm feci yandı, bir soluk aldım ve genzim yandı. Sadece bir kez. Şu an ödüm kopuyor ve ağlıyorum. Karbonmonoksit zehirlenmesi mi oluyor ne oluyor içim aşırı korku dolu… Hareket ediyor karnımda ama ya beynine ya da sağlığına bir şey olduysa. Lütfen gerçekçi yorumlarınızı bekliyorum 😢😢😢😢