Seh999 kızlar bende 7. Haftamdayım sizde de sürekli bi tedirginlik var mı daha kalp atışınj duymaya gitmedm kese göründü ama hala boş kimsayal gebelik olabilir mi korkusu var içimde herhangi bi kanamam vs yok ama bebeğim benimle mi resmen her gün evde ultrason olsun onla izleyim istiyorum 🥲ve çevremdeki herkese gebeliğimi de duyurduk insanlara allah korusun aksi bişey olduğunda açıklama yapmak istemiyorum çok tedirginim