38+5 haftamızdayız . Sancı vs hissetmiyorum gün içinde ama son zamanlarda bebek ne zaman hareket etse kasık kısmımda ağrı oluyor . Doktor kontrollerinde doktora söylediğimde orada başının olduğunu söylüyo . Açılma bebek hareket ettikçe mi olur acaba belki ondan ağrıyordur 🧐🧐