hlnnnn evet stres ıyı bısey degıl normal hayatta bıle ıyı degıl dedem vefat ettıgınde 2 teyzem hamıleydı aglaya aglaya ne hale geldı hıc olumsuz bısey yok ❤️ ama aglama da kımse ıcın aglamaya degmıyor ınan kı bu hayatda sadece bebısıne odaklan ve kendıne aglayınca elımıze bısey gecıyormu, gecmıyor demı 🥹❤️ uzuldugunde bebegıne dokun konus derdını anlat gelecekde neler yapıcagınızı anlat ❤️🥹