Pnuzun ben doğum yapmadım daha 30. Haftamdayim 😊 bence doktorun saçmalamış ne alakası var bunun normal doğuramamakla 😒
29+2 de gittim durmuştu büyüme. bebek baş aşağı pozisyon almis normal doğum gozukuyo su an dedi bana. Sezeryana yönlendirmek için aklına şimdiden sezeryani mi sokuyo acaba böbrekle normal doğum ne alaka ki anlamadım hiç
Böyle giderse 36. Haftada bebeği alırız demesi falan ayrı bı saçmalık
Bence başka.doktora görün kesinlikle