Merve775 Ben 6 haftalık gebeyim mide bulantım ve baş ağrım çok fazla aranızda bu durumu yaşayan ve ne gibi çözümlerle atlattınız banada destek olur musunuz
Nilgun-95 Merve775 prilama başlayabilirsin doktoruna danışarak o da geçirmezse anlık bulantılarında ONZYD diye bir ilaç var onu kullanabilirsin .Bende 6 ilaç 16. Haftalarda çok bulantı kusma çektim ama şuan ilacı bıraktım bulantılarım bitti çok şükür
Rabiasemizz Merve775 Cnm bende 8 haftalık hamileyim 6 haftalıkken çok daha fazla başım ağrıyordu Tansiyonun düşüyor olabilir tuzlu ayran iç ve çok yorduğumu farkettim kendimi aç kalamya gelmiyor vucut sikkat et cnm
Merve775 Nilgun-95 maşallah bende ilaç kullanmadan doğal yollarla geçiriyim diye düşünüyorum hamile bayanlardan da destek almak istedim baş ağrım içinde su bol bol içmek istiyorum ama bulantım izin vermiyor
Nilgun-95 Merve775 inşallah doğal yollarla geçerken ben çalışırken çok zorlandığım için ilaç kullandım
Merve775 Rabiasemizz bende 6 haftalığım mide bulantım ve baş ağrım fazla doktora da gitmek istemiyorum ilaç verecekte bebeğime zararı olacak diye de korkuyorum yemek yiyemiyorum leblebi ve meyve yiyorum onlarla ayaktayım canım bende