Cerenuznglu
Herkes aynı şeyi söylüyor bilmiyorum benim ilk gebeliğim takdiri ilahi 🤲 Allah razı olsun yaşayıp göreceğiz artık. Çok zorlandığım günler oldu taşıması bile ne zormuş 😞 Karnımın,belimin,bacaklarımın artık yırtılmadık yeri kalmadı diyebilirim ki 30 haftaya kadar bişeyim yoktu bile. Kızı bilmiyorum ama erkek karnı çok sert olur derler benimki de taş 😅 Artık doğum belirtisi mi ne bilmiyorum ama her gittiğimde doktorum 37 bekleriz diyor 😫