Busebusee Bat 7 nisan 2 gundur sadece akintim vardi seffaf bisey bugunde cok cok cok acik bir kahverengi geliyo ve kasik agrim oldu bugun oglen baslayan test yapmak istiyorum ama korkuyorum beklemeliyim yoksa daha
esmerella37 Busebusee yapsan ckar ama bekle istersen belki adet kanıdır sokulmezse yarına kadar yapablrsnz
NurEto Benimde 4 Nisan ama bende yapamıyorum korkumdan tedavi sonrası kist felan olmuştur diye yapmıyorum