Kızlar hayırlı iftarlar. Grip oldum boğazım ve kulagım çok ağrıyor. Antibiyotik başladık. Fakat dün akşamdan beri koltuk altım ağrıyor kaldıramıyorum sadece sol olan. Endişeleniyorum kötü bir şey olur mu yani memeyle alakalı falan öyle olsa bi anda mı başlar