Ecem4545 bende genel anestezi ile oldum iyi ki de olmuşum . Hiç ağrım sızım olmadı hatta doğumdan ¾ saat sonra ayağa bile kalkabildim . Biraz bünye biraz da doktor ile alakalı olduğunu düşünüyorum . Ameliyatta zaten hemen ayıldım anestezinden çıktım ayılmama sersemlik gibi bi durum da olmadı çok şükür . Şimdi 2. Gebeliğim tekrar aynı şekil olucam inşallah 🙏