Avril Deryaa00 benim kan tahlilinde değerim 23 çıkmış 10+5 iz hemen başlattı Günde altı damla kullanıyorum
Ebrulianne06 Doktorum 12. Haftada bircok vitaminle birlikte d3 damla baslatti ama duzenli kullanamadm ne yazikki :( kan testi vercem umarim sknti yoktur
Avril Deryaa00 direk d vitamini şeklinde yazıyor doktorunuz istedi mi bu testi? Sağlık ocağında yapılan standart testlerde olmuyor bu test doktorunuzun ayrıca istemesi lazım benden istedi D vitamini b12 vitamini ve iyota bakıldı bunların sonuçlarına göre takviyeye başladım
gizcansen Ben düzenli D3K2 hamilelik öncesi kullanıyordum, doktor değerlerimi istediğinde d vit seviyem 58 çıktı. Ne kullanıyorsan aynen devam et dedi😀 yani hamileliğimin başından beri her gün 6 damla kullanıyorum 20 haftalığız şu an 🧿💜
gizcansen mrvsrcn kaç çıktı d vitamininiz? Yükseltmek için daha fazla vermiş olabilir. Ekmeğe damlatıyorum bazen kaşığıma; yani hiç farketmiyor