_tuuggcce_ https://mutluresim.com/image/KU8Sx https://mutluresim.com/image/KUW6r https://mutluresim.com/image/KUudC https://mutluresim.com/image/KU7jG https://mutluresim.com/image/KUVYs https://mutluresim.com/image/KUTAi https://mutluresim.com/image/KUhud
esnyz14 _tuuggcce_ Elele madre aldım yazılan her özelliği mevcut kullanmadım ama kızımın seveceğini düşünüyorum fiyat performans ürünü diyebilirim
Rabissssscee _tuuggcce_ Elele madre anne yanı modelini alacağım kendi sitesinden almayı düşünüyorum. Trendyolda vs yataksız satılıyor kendi sitesinde yatak dahil 🤗
Hmyraltnts _tuuggcce_ Elele madre tercih ettim gayet memnunum çok güzel. Henüz bebeğim doğmadı ama yiğenim bizde kaldığında onda yatırdım 1 yaşında gayet beğendim
Rabissssscee Minis122 yeni doğan için ekstra Reflü yatağı alacağım en az 3-4 aylık olana kadar yatabilir diye düşünüyorum biraz büyüdüğünde diğer yatağa geçiş yaparız diye düşündüm 🤗 diğer türlü sitelerden alınınca yine pahalıya mal oluyor gibi geldi 🤷🏻♀️
_tuuggcce_ Rabissssscee @Minis122 şimdi sitesinden baktım da fiyatı gerçekten daha uygun. Trendyolda yataksız hali bile daha pahalı. Bende reflü yatağı alacağım. ☺️
Minis122 Rabissssscee hic yoktan iyidir yatagi canm.geme 1 2 ay odare eder. Ben gittigi uere kadar lullanip sonra yenisini alacagim. Trendyolda sitesine gore pahali
Rabissssscee _tuuggcce_ aynen daha uyguna geliyor 🤗 en fazla kendi yatağını park olarak kullandığında kullanırım diye düşündüm o yüzden kendi sitesinden almayı düşünüyorum bende 🌸
Minis122 _tuuggcce_ evet. Daha uygun sitesi ve guvenilir aldigim gun largoya verildi 2 gunde teslim.oldu
_tuuggcce_ Hmyraltnts en çok tercih edilen o gerçekten. Bende ondan alacaktım, prego aldım indirime girmişti o sıra ☺️
Hmyraltnts _tuuggcce_ Olsun nasip kısmet inşallah memnun kalırsın💋 bende yoyko ve elele arasında kalmıştım en çok elele tercih edildiği için onu aldım biraz tereddütlü sipariş vermiştim ama pişman da olmadım asla umarım sende memnun kalırsın pregodan
_tuuggcce_ Hmyraltnts öyle tabii ki, inşallah 💝 kurulum yaptık, beğendim ama tabii bebişle denemek lazım birde 😄