mucizem___ Granül sabun al dedi kaynanam kimyasal olmasın dedi ne koku falan yok sanki hic yıkamamışım Bi erittim ugraştım Bi makinenin İcine attım tam bir baş belası bu granül sabun sizler nasıl yıkadınız kıyafetlerinizi hanımlar
Sengul-9798 mucizem___ uni baby al canım kokusu çok güzel rahatsız edicek bi yoğunlukta değil boşver kaynananin her dediğini yaparsan ooo malum eski kafalı oluyor lar
Lilyumfokimum Sengul-9798 canım bende uni baby aldım üstündeki ölçüye göre çamaşıra göre 1 ya da 1.5 kapak atıyorum ama baya sıvı ya sanki çok atıypmuşum gibi geliyor sen ne kdr atıyprsun ya :)
TubaEraslan Sengul-9798 eski kafalı olsaydı günlük deterjan kullam derdi bence gayet mantıkı kayınvalidesi var maşallah
mucizem___ Sila66 kız erimiyor vallahi kavanozda kendim eritip döküyorum sıkıcı direk kıyafetin üstüne atsam erir mi diyorum 30 derecede yıkıyorum zaten biraz zor erir gibime geliyor
Lilyumfokimum gzl_2320 canım bende uni baby aldım üstündeki ölçüye göre çamaşıra göre 1 ya da 1.5 kapak atıyorum ama baya sıvı ya sanki diğer çamaşırlara göre çok atıypmuşum gibi geliyor sen ne kdr atıyprsun ya :)
gzl_2320 Lilyumfokimum 3 makina doldurdum ben biri renklilerdi 1 kapaktan 1 parmak az attım, batanniyelerini 1 kapak, beyazları 1 kapak attım. Yani yıkanacak çamaşırın çokluğuna göre attım canım. Üstündeki yazıyı da hiç okumadım sen demesen bilmiyorum🤭
mucizem___ Lilyumfokimum kaynanam aldırmadı neymiş icinde kimyasal varmış bebeğin derisine zarar verirmiş
Lilyumfokimum Canım ben önce chicconun deterjanını aldım müthiş memnun kaldım ama çok pahalı bi yerden sonra gitmedi, o nedenle uni baby’ye döndüm. Dalin de çok öneriyorlar bence deterjanla yıkamalısın.
mucizem___ Lilyumfokimum dün cihicconun yumuşatıcı sını aldım koku versin bari DİE durunun granül sabunu hic koku falan yok
nur34_ mucizem___ valla sabunla fln ugrasamam ben ebebgn sivi deterjanini aldm unu baybde gzlmis bu arada yikadim dogumdan sonra kiyafetlerden leke fln cikarmasa degisim yaparim
Ayseglc28 mucizem___ Green Clean aldım bende memnunum baya lavanta yağlı. Asla rahatsız edici bir kokusu yok.
mucizem___ cihaninannesi dalinin granül sabunu var denemedim onu daha oda duruyla aynı mıdır ki eger aynıysa yarın gidip değiştireyim diyorum ya sıvı deterjanla Vala sabun olacak gibi değil
cihaninannesi mucizem___ ben granül sabun almadım kullanmadığım için yorum yapamayacağım canım ama sıvı olarak deterjan ve yumuşatıcı kullandım Dalin marka ve Yeni Doğan yazıyor üzerinde
mucizem___ cihaninannesi bende sabunları değiştireyim diyorum deterjan ve yumuşatıcısı ile sabun bilmiyorum pek iyi değil gibi geldi ya