Mozlemnur ikiside kan sulandırıcı, bir tanesini bırakmalısın zaten. Hatta doğuma yakın hepsini bırakmalısın. Ben ecopirini bıraktığımda 25 haftalık falandım. Oksaparı doğumdan 1 gün önce kes demişti doktorum(bebeğe yeterli kan gitsin diye verdiler, çünkü geriden geliyordu yoksa illa gerek yok oksapara)