reinamm yok canım çok şükür içte 4 dışta 5 dikisim var ben doğum sırasında sancı hissetmediğim icin bebegimi tam itemedim doktor müdahale etmek zorunda kaldi o yuzden az bir kesim var 3 dogru ikinmayla da dogum bitti Allah herkese böyle kolay doğum nasip etsin insAllah😊😊