Selam kızlar , uzun yolculuğumuz insallah yarın hayırlısı ile sonuclanacak ve minik kuzuma kavusacagım. Normal doğum bekledik ancak gelmeye niyeti yok :) yarın suni ile doğumum başlatılacak. Pozitif olumlu desteklerinize ihtiyacım var 🙏🏼🌸😍🥰 hepimize kolaylıkla sağlıklı doğumlar diliyorum..