Hanımlar herkese merhaba. Bende çiçeği burnunda bir anneyim henüz 21 haftalık bir prenses ile yaşıyorum. Sorum şu ilk bebeğimiz bu arada. Ben Lara ismini düşündüm eşim ise Zümra diyor iki ismi koymayı düşünüyoruz sizce Lara Zümra nasıl olur yorumlarınızı bekliyorum. Lara ismi içime çok sindi o yüzden görüş almak istiyorum. Neyi çağrıştırıyor size.. cevaplayanlara teşekkürlerimi sunarım..💖