Seraps-07 Ozgee123 ben aç karnına kullandığım dönemler kabızlık yasadım maalesef ama şımdı bu sorunu doktoruma dile getirdiğim için tok olarak kullanmamı söyledi ve böyle bi sorun yok şükür
Ozgee123 Seraps-07 ben sezeryan doğum yaptım gebelikte feramat kan hapı kullanıyordum şimdi ferramasol verdiler acaba haptan dolayımı kabızlık yaşıyorum diye düşündüm
Seraps-07 Ozgee123 büyük bi ihtimal ondandır diye düşünüyorum çünkü bende hapı bırakınca normale dönüyordum