Kızlar ikizlerim var 34 haftalık doğdular 10 gün yoğunbakımda kaldılar orda sütümü şırıngayla verdikleri için bi türlü meme tutturamadı çok aç olunca tutuyorlardı sonradan reddetmeye başladılar bende çareyi silikon göğüs ucunda buldum ama onla da en fazla 8 dk falan emiyolar doktor günde 3 kere mama verebilirsin muhakak destekle dedi ama bu gün emzirdim üstüne mama verdim 30cc uyudu sonra yatağına koyduğumla uyandığı ve ağlamaya başladığı bir oldu ne yapmam gerek doymadığı için ağladığını biliyorum ama napcağımı bilmiyorum ya sütüm yetmiyor ya da beslemiyor bana yardımcı olur musunuz