U-1dlk Sila66 sıla sen plesanta previaydin benim gibi.en son burda konuşmuştuk nasıl son durumun.31 haftayim ben ve bugün Dra gittim marjinal previaymis benimki🥺çok korkuyorum bı sıkıntı yok değil mi sen de nasıl durumlar
Youngplanner U-1dlk benimde detaylıda hafif aşağıda dendi kendi doktorum da ön duvarda konumlanmış zamanla çıkar ileriki haftalarda takip ederiz dedi yukarı çıkar büyük ihtimalle dedi ilaç dinlenme vs hiç bişey demedi korktum bende şuan ya
U-1dlk Youngplanner korkmayın normalde cikiyo yukarı.ama bazen böyle nadir de olsa kalabiliyo asagida.31 haftaya kadar yolu var